Nová velvyslankyně Guess Georgina Rodriquez

Guess

Nová velvyslankyně Guess Georgina Rodriquez

Aurélia Muškátová

Aurélia je dívka s veselou dispozicí, kterou lze snadno nazvat sportovním bláznem. Profesně je osobní trenérkou a pokud mohla, trávila by veškerý čas v tělocvičně nebo hledáním nových receptů na fit. Její druhý zájem je móda. Každý vám s výběrem sportovních inteligentních hodinek rád poradí.

23 listopadu 2023

Georgina Rodriguez, známá svou modelingovou kariérou, světem influencerů a různými reklamními kampaněmi, dobývá svět hodinek s kultovní značkou Guess! Pokud jste fanoušky nebo fanynkami módních novinek, pak nahlédněte do světa hodinek Lady Idol s jejich novou ambasadorkou Georginou!

Georgina den jako synonymum inspirace Guess

Kreativní ředitel společnosti Guess Paul Marciano zdůrazňuje, že inspirací pro nadcházející a ikonickou kolekci hodinek Lady Idol bylo zachycení jednoho dne velvyslankyně, který by jistě překvapil nejednoho člověka.

Místo, kde se focení odehrávalo, příkladně odráží Georgininu duši a harmonický život. Historický hotel Santo Mauro v Madridu je pro tak populární módní ikonu dokonalou kulisou, která zachycuje každodenní luxus a nespoutané nadšení, jež ji obklopuje.

Proč právě Georgina Rodriguez? To je otázka, která se ozývá v celé kampani. Georgina Rodriguez je víc než jen tvář; ztělesňuje svůj jedinečný styl a je silnou a sebevědomou ženou. Poselství kampaně se točí kolem myšlenky, že nošením hodinek Lady Idol lidé nejen vyjadřují svůj styl, ale aktivně přispívají k pozitivním změnám ve světě módy.

Georgina Rodriquez s novými hodinkami Lady Idol

Hodinky Guess Lady Idol x Georgina Rodriquez - změť barev a latinskoamerických tradic

Moderní kampaň není úplná bez solidní strategie pro sociální média a Georgina Rodriguez tomu dobře rozumí. Spolu se značkou Guess tato ambasadorka aktivně komunikuje se svým publikem napříč platformami, sdílí postřehy ze zákulisí, osobní příběhy a aktuální informace o dopadu kampaně. Tento interaktivní přístup nejen posiluje vztah mezi značkou a spotřebiteli, ale také podporuje pocit komunity mezi těmi, kteří se zajímají o svět hodinek a módní novinky.

Díky svému obrovskému dosahu na platformách, jako je Instagram, mohla Georgina celému světu sdělit, že přispěla ke kampani, na kterou se bude jistě dlouho vzpomínat. Její profil sleduje více než 53 milionů lidí! To je pro značku Guess ohromující číslo, kterým opět dobývá světový trh.

Velvyslankyně Georgina Rodriguez s novými hodinkami Lady Idol

Záře elegance v nových hodinkách Guess

Ačkoli do kolekce Lady Idol ve spolupráci s Georginou Rodriguez přibyly pouze tři modely, na každém z nich je jistě něco, čím vyniknou. Samotné hodinky jsou samozřejmě nejen stylovým doplňkem, ale také symbolem cílevědomosti a odhodlání. Každé hodinky byly navrženy s pečlivou pozorností k detailu a odrážejí Georginino odhodlání ke kvalitě, řemeslnému zpracování a neuvěřitelnému vizuálnímu dojmu.

První z hodinek ve zlaté barvě jsou oblíbené hodinky ambasadorky, díky nimž se budete cítit výjimečně i vy! Minimalistický obal byl potažen PVD vrstvou žlutého zlata, jemné leštění brokátového ciferníku dokonale podtrhuje jeho krásu. Navíc je opatřen ikonickým logem značky Guess, které ukazuje fungování hodinkového strojku! Skvělé řešení, které nejen vytváří jedinečný vizuální efekt, ale také na sebe upozorňuje. Pokud jste příznivci jiného barevného provedení, pak vám kolekce Guess Lady Idol nabízí stříbrný nebo růžově zlatý odstín. Díky přítomnosti třpytivých kamenů se můžete cítit jako Georgina Rodriguez a přenést se do jejího kouzelného světa.

Georgina Rodriquez v nové kampani Guess

Módní revoluce značky Guess a Georginy Rodriquez

Kampaň Guess s Georginou Rodriguez je víc než jen marketingový počin. Je to závazek vytvořit lepší svět. Spojením stylu s obsahem značka nejen pozvedá své výrobky, ale také přispívá k významné společenské změně. Jako spotřebitelé už nekupujeme jen hodinky - investujeme do vize světlejší a rozmanitější budoucnosti. Tato kampaň slouží jako připomínka, že móda může být důvodem k zahájení pozitivní transformace, a značka Guess jde v tomto směru v čele.


Aurélia Muškátová

Aurélia je dívka s veselou dispozicí, kterou lze snadno nazvat sportovním bláznem. Profesně je osobní trenérkou a pokud mohla, trávila by veškerý čas v tělocvičně nebo hledáním nových receptů na fit. Její druhý zájem je móda. Každý vám s výběrem sportovních inteligentních hodinek rád poradí.