Často kladené otázky FAQ Hodincovna

Často kladené otázky (FAQ)

Klávesové zkratky: Zadávání objednávekZáruka a reklamace | Technické informace

Objednávání a e-shop

Vyžaduje nákup v našem obchodě registraci?

Ne, nemusíte se registrovat v našem obchodě. Nákup lze provést bez nutnosti přihlášení, stačí přidat hodinky do košíku, kliknout na „přejít k pokladně“, kde musíte uvést podrobnosti o dopravě a zvolit způsob platby.

Lze si hodinky vyzvednout osobně?

Ano, hodinky si můžete vyzvednout osobně v našem stacionárním obchodě, který se nachází na adrese Aleja Witosa 31 obchod č. 108 Galeria Panorama, Varšava. Obchod je otevřen od 11:00 do 19:00 hod. od pondělí do pátku a od 10:00 do 14:00 hod. v sobotu. Po zadání objednávky obdržíte telefonicky, e-mailem nebo sms informace o tom, že jsou hodinky připraveny k vyzvednutí.

Obchod Hodinkovna ve Varšavě »

 

Je model k dispozici v kamenném obchodě?

Hodinky označené jako „Odeslání do 24 hodin“ si můžete ihned zakoupit v našem kamenném obchodě.

Jsou hodinky ve vašem obchodě autentické?

Ano, jsme autorizovaným zástupcem všech značek nabízených v našem obchodě pro Polsko. K zakoupeným hodinkám získáte prodejní doklad (účtenku nebo fakturu), krabičku výrobce, návod a celostátní záruku.

Záruka pravosti hodinek »
Hodinkovna.cz - autorizovaný prodejce »

 

Jaká je lhůta na vyřízení objednávky?

Doba plnění objednávky je uvedena u všech hodinek na našem webu a pohybuje se od 24 hodin do 10 dnů u hodinek vyrobených na objednávku. Pokud jsou hodinky označeny jako „k dispozici na skladě, expedujeme do 24 hodin“, znamená to, že objednávka je realizována ihned. V případě hodinek na míru se doba určuje individuálně, v tomto případě kontaktujte naše zaměstnance.


Jak mohu zaplatit za zakoupené zboží?

Za zakoupené hodinky můžete platit „na dobírku“, tradičním převodem, rychlými převody prostřednictvím služeb nabízených PayU a PayPal. Hodinky lze také zakoupit na splátky prostřednictvím systému PayU.

Způsob platby »

 

Je možné koupit náhradní díly (sklíčko, pásky, pouzdra atd.) na hodinky?

Neprodáváme náhradní díly, v tomto případě byste se měli obrátit přímo na servis značky - kontakty jsou k dispozici v záložce „Servis a reklamace podle značky“. Výjimkou jsou: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, DKNY, Emporio Armani a Suunto, pro které prodáváme omezené příslušenství.

Návratnost  »

Je možné na hodinkách provést gravírování?

Na objednané hodinky je samozřejmě možné provést gravírování. Chcete-li se dozvědět více o možnostech gravírování daného modelu, kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb. Je užitečné zanechat komentář k objednávce týkající se gravírování. Další informace o gravírovací službě najdete v záložce „Gravírování hodinek“.

Další informace o službě gravírování jsou k dispozici v záložce "Gravírování hodinek".

Gravírování hodinek »

Je možné zkrátit náramek na hodinkách?

Samozřejmě je možné náramek na hodinkách zkrátit. Chcete-li objednat zkrácení náramku, uveďte prosím do poznámky k objednávce informace o obvodu zápěstí. Další informace o službě zkrácení náramku jsou k dispozici v záložce „Úprava náramku“.

Úprava náramku

Záruky a reklamace

Mají zakoupené hodinky záruku?

Ano, každé hodinky zakoupené v našem obchodě mají záruku distributora nebo výrobce, která je v závislosti na značce dva nebo tři roky.

Mohu hodinky vrátit?

Ano, v souladu s polskými zákony lze zboží zakoupené na dálku vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data přijetí zásilky. Náš obchod tuto možnost prodlužuje na 100 dní.

Ovlivňuje gravírování nebo zkrácení náramku záruku?

Ne. Gravírování a zkrácení náramku nemá vliv na délku záruky.

Na co se vztahuje záruka hodinek?

Na základě záručního listu může zákazník podat reklamaci na mechanismus hodinek.

Na co se záruka hodinek nevztahuje?

  • Mechanické poškození
  • Provozní opotřebení
  • Hodinky servisované mimo autorizované servisní středisko
  • Vady způsobené nesprávným použitím
  • Spotřeba baterie

Poznámka: Hodinky Ingersoll mají doživotní záruku jak na mechanismus, tak na součásti pouzdra, včetně těch, které jsou výsledkem běžného používání hodinek (kromě baterií, kožených řemínků a spon).

Jak podat reklamaci?

Zákazník má právo podat stížnost v případech uvedených v platných zákonech nebo v poskytnuté záruce. Postup reklamace je popsán na našich webových stránkách v záložce „Služby a reklamace podle značky“.

 

Technické informace o produktech

Jsou hodinky vodotěsné?

Hodinky se vyznačují odlišnou třídou odolnosti proti vodě, která je uvedena následovně:

30 metrů / 3 ATM - déšť, stříkající voda

50 metrů / 5 ATM - sprchování

100 metrů / 10 ATM - plavání, koupání

200 metrů / 20 ATM - hlubinné potápění

Je však třeba mít na paměti, že z výše uvedeného pravidla existují výjimky. To platí pro sportovní hodinky jako Casio nebo Suunto.

Co znamená PVD?

PVD - Physical Vapor Deposition je moderní způsob povrchové úpravy tedy o technologii nanášení zlata nebo jiné barvy, kde je pod vysokým tlakem vrstva nitridu titanu pokryta vrstvou zlata nebo jiné barvy. Takový povlak je vysoce odolný proti oděru, a proto vydrží dlouho.

Jak dlouho vydrží baterie v hodinkách?

Baterie v elektronických hodinkách vydrží přibližně 2 roky. Výdrž baterie se může lišit v závislosti na modelu hodinek, zejména od počtu funkcí.

V případě chytrých hodinek udává čas výrobce hodinek - u každého modelu se může jednat o různé hodnoty, v závislosti na použitých funkcích a každodenním používání.

Co je chronograf?

Chronograf v hodinkách jsou stopky, které se aktivují pomocí dalších tlačítek umístěných na pouzdru hodinek.Údaje z chronografu se zobrazují na dalších malých pomocných číselnících umístěných na hlavním číselníku.

Co je chronometr?

Chronometr jsou vysoce přesné hodinky, které byly certifikovány společností COSC - Contrôle Officiel Suisse des Chronometres (www.cosc.ch), kde byly hodinky důkladně testovány za různých podmínek, teplot a poloh.

Co je tachymetr?

Tachymetr je funkci, která se obvykle používá u sportovních hodinek. Určuje rychlost pohybu v dané vzdálenosti.

Co to znamená, že hodinky jsou automatické, mechanické nebo elektronické?

Automatické hodinky jsou ty, které mají mechanismus s automatickým napínáním. Pohyb zápěstí při nošení hodinek způsobí, že wobler - váha v podobě půlkruhu, pomocí systému kol natáhne pružinu, díky níž hodinky fungují.

Mechanické hodinky jsou ty, které mají tradiční mechanismus s korunkou na pravé straně pouzdra.

Elektronické hodinky jsou hodinky, jejichž zdrojem energie je baterie. Jedná se o moderní a velmi přesné hodinky, které nevyžadují žádné složité postupy. Jediné, co si musíte pamatovat, je pravidelná výměna baterie (v průměru každé 2 nebo 3 roky).

Co je systém EOL (End of Life) v elektronických mechanismech?

Jedná se o systém upozornění na nízkou kapacitu baterie. Asi 2 týdny před vyčerpáním začne sekundová ručka „skákat“ každých 4-5 sekund.