FAQ Hodinkovna

 

Často kladené otázky (FAQ)

Obsah:

  1. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
  2. ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY
  3. STAV A PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY
  4. VRÁCENÍ, VÝMĚNA A REKLAMACE
  5. PLATBY
  6. ZÁRUKY
  7. GRAVÍROVÁNÍ
  8. NASAZENÍ NÁRAMKU NA HODINKY
  9. DÁRKOVÝ POUKAZ
  10. VYJEDNÁVÁNÍ O CENĚ
 
 

Jak si mohu nastavit zákaznický účet?

Chcete-li si vytvořit účet na Hodinkovna.cz, klikněte na "Přihlásit se" v pravém horním rohu stránky a poté vyberte "Vytvořit účet".

Mohu zadat objednávku bez vytvoření účtu?

Ano, v našem obchodě se nemusíte registrovat. Nákup můžete provést, aniž byste se museli přihlašovat, stačí hodinky přidat do košíku, poté kliknout na tlačítko "Pokračovat k pokladně" a "Koupit bez registrace", kde je třeba zadat přepravní údaje a zvolit způsob platby.

 
 

Jak mohu zadat objednávku?

Chcete-li provést objednávku, vyberte produkt a přidejte jej do košíku. Poté budete přesměrováni, kde bude mít zákazník možnost přidat k výrobku další službu gravírování a/nebo dárkové balení. V dalších krocích přejděte na shrnutí, vyplňte údaje o dopravě, vyberte způsob doručení a platby.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Svou objednávku můžete zrušit kontaktováním našeho zákaznického servisu v okně chatu, prostřednictvím kontaktního formuláře (v záložce kontakt v pravém horním rohu webových stránek), telefonicky na čísle 234 280 907 nebo e-mailem na adrese info@hodinkovna.cz.

Kde zadám slevový kód?

Slevový kód můžete zadat po kliknutí na nákupní košík. Uvidíte velké červené tlačítko "Přejít na shrnutí" a hned pod ním možnost "Přidat slevový kód".

Co musím udělat, abych získal fakturu pro společnost?

Chcete-li obdržet fakturu s DPH, zaškrtněte v posledním kroku objednávky "Chci fakturu s DPH" a vyplňte formulář. Později nebude možné změnit fakturu ze jmenovité na firemní.

Jak mohu změnit údaje své objednávky?

Údaje v objednávce můžete změnit tak, že se obrátíte na náš zákaznický servis v okně chatu, prostřednictvím kontaktního formuláře (v záložce kontakt v pravém horním rohu webových stránek), telefonicky na čísle 234 280 907 nebo e-mailem na adrese info@hodinkovna.cz. Změna bude možná, pokud objednávka ještě nebyla zpracována.

Je daný model k dispozici ve stacionárním obchodě?

Všechny hodinky s označením "Dodání zdarma 24 hodin denně" jsou skladem a dostupné ze skladu alespoň v jednom z našich showroomů - dostupnost v příslušném showroomu je uvedena na stránce produktu.

 
 

Jaká je čekací doba na přepravu?

Dodací lhůty jsou uvedeny u jednotlivých hodinek na našich webových stránkách a pohybují se od 24 hodin do 10 dnů a u hodinek na zakázku. Pokud je u hodinek uvedeno "skladem, odesíláme do 24 hodin", znamená to, že vaši objednávku na takové hodinky můžeme vyřídit "skladem". V případě hodinek na zakázku se dodací lhůta stanovuje individuálně a v takovém případě prosím kontaktujte naše pracovníky. Informace o dodávkách naleznete v sekci: Doba realizace objednávky

Kdy bude objednávka odeslána?

Po zpracování objednávky vám automaticky zašleme e-mail s číslem nákladního listu pro sledování zásilky.

Je objednávka připravena k vyzvednutí?

Objednávka je připravena k vyzvednutí poté, co od nás zákazník obdrží informace. Obvykle se tak děje prostřednictvím textové zprávy, v případě absence telefonního čísla zaslané na e-mail zákazníka.

Jak mohu sledovat svou zásilku?

Po zpracování objednávky vám automaticky zašleme e-mail se sledovacím číslem nákladního listu. Pokud vám takový e-mail do schránky nedorazil, kontaktujte prosím zákaznický servis.

Je daný model k dispozici ve stacionárním obchodě?

Hodinky označené jako "Expedice do 24 hodin" jsou k prodeji v našem stacionárním showroomu mimo prodejnu (nákupní centrum Panorama, Al. Witosa 31 ve Varšavě, provozovna 108). Některé výrobky jsou k dispozici také v showroomu Premium (ulice Wybrzeże Kościuszkowskie 45 ve Varšavě). Informace o tom, kde jsou konkrétní hodinky k dispozici, najdete v kartě produktu nad tlačítkem "přidat do košíku".

 
 

Kdy mi budou peníze proplaceny?

Vrácené peníze se na účtu zákazníka objeví do 14 pracovních dnů.

Kdy bude výrobek vyměněn?

Podle předpisů máme na zpracování zásilky 14 dní. Samozřejmě se budeme snažit vaši zásilku co nejdříve znovu zpracovat. Po jejím zpracování vám bude na e-mailovou adresu uvedenou v zadané objednávce zasláno potvrzení. Doba zpracování výměny závisí také na dostupnosti vybraného modelu hodinek.

Kolik času mám na návrat?

Zákazník má 100 dní na vrácení zboží zakoupeného v obchodě Hodinkovna.

Jak podat stížnost?

Postup pro získání záruky naleznete na našich webových stránkách: Servis a reklamace nebo podle pokynů na záručním listu.

Výrobek můžete také zaslat zpět do našeho obchodu spolu s dokladem o koupi a reklamačním formulářem. Vnější krabici označte jako REKLAMACE. Na stránce najdete zkratku pro bezplatné vrácení zboží ZDE.

Rádi bychom upozornili, že v případě mechanického poškození může být oprava naceněna. V případě neoprávněné reklamace mohou být hodinky zaslány zpět na náklady zákazníka.

Kam poslat hodinky na reklamaci?

Hodinky lze zaslat záručnímu servisu, jak je uvedeno na záručním listu, nebo přímo na následující adresu: HODINKOVNA - PAXY, Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava - Kunčice.

Mohu v salonu nahlásit vrácení/výměnu/reklamaci?

Ano, můžete navštívit naše showroomy spolu s produktem zakoupeným v našem obchodě a dokladem o koupi. Pokud chcete uplatnit záruční reklamaci, připravte si prosím také záruční list.

Co mám dělat, když mi přijde poškozená/neúplná zásilka?

Pokud je zásilka neúplná nebo poškozená, kontaktujte prosím zákaznický servis. K dispozici jsou 4 formy kontaktu: v chatu, prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci "kontaktujte nás", telefonicky na čísle 234 280 907 nebo e-mailem na adrese info@hodinkovna.cz.

Jak mám doručit formulář pro výměnu/vrácení?

Formulář pro vrácení/výměnu musí být zaslán v balíčku spolu s vráceným zbožím. Podrobné pokyny najdete v části: Podmínky výměny a vrácení peněz.

 
 

Jaké platební metody jsou na webu k dispozici?

Za zakoupené hodinky můžete zaplatit "na dobírku", nabízíme online platby PayU, Apple Pay, Google Pay, platby kartami Visa a Mastercard, online platby PayPal, stejně jako platby v kamenných prodejnách při dodání a platby předem klasickým bankovním převodem. Zákazníci mohou využít splátkové platby Credit Agricole nebo PayU. Nabízíme také odložené platby Twisto, PayPo. Podrobné informace naleznete v záložce: Platební metody.

Mohu si koupit hodinky na splátky?

Ano, nabízíme možnost nákupu na splátky prostřednictvím Credit Agricole nebo PayU. Zákazník může využít také odložené platby Twisto a PayPo.

Objednávka je zadána, ale pokus o platbu se nezdařil, co mám dělat?

Pokud se váš pokus o platbu nezdařil, zadejte objednávku znovu nebo kontaktujte zákaznický servis. Existují 4 možné formy kontaktu: v chatu, prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci "kontaktujte nás", telefonicky na čísle 234 280 907 nebo e-mailem na adrese info@hodinkovna.cz.

Mohu u kurýra zaplatit kartou?

Při platbě na dobírku doporučujeme mít připravenou hotovost, kurýr u sebe nemusí mít platební terminál.

Je doručení zdarma?

U příslušenství a hodinek je doprava zdarma nad objednávku 2500 Kč. Podrobné informace naleznete v záložce: Formy a náklady na doručení.

 
 

Je na zakoupené hodinky poskytována záruka?

Ano, na každé hodinky zakoupené v našem obchodě se vztahuje záruka distributora nebo výrobce. Služby a další kroky naleznete v reklamačním řádu pod tímto odkazem: Servis a reklamace.

Vztahuje se na gravírované hodinky záruka?

Gravírované hodinky neztrácejí záruku, ale nelze je vyměnit ani vrátit.

Na co se vztahuje záruka na hodinky?

Zákazník může na základě záručního listu uplatnit reklamaci hodinového strojku. Některé značky nabízejí dodatečnou záruku například na sklo nebo podsvícení.

Na co se záruka na hodinky nevztahuje?

  • Mechanické poškození
  • Opotřebení
  • Hodinky servisované mimo autorizované servisní středisko
  • Vady způsobené nesprávným používáním, které není v souladu s pokyny výrobce a poznámkami prodejce.
  • Spotřeba baterie

Poznámka: Na hodinky Ingersoll se vztahuje doživotní záruka na strojek i součásti pouzdra, včetně těch, které vznikají při běžném používání hodinek (s výjimkou baterií, kožených řemínků a přezek).

Jaký je rozdíl mezi zárukou a garancí?

Základní rozdíly mezi oběma režimy:

  • záruka se vztahuje na každý výrobek a výskyt a garanční podmínky se mohou u každého výrobku lišit.
  • v případě záruky je odpovědný prodávající a v případě garance ručitel (obvykle výrobce/distributor).
  • záruční doba je 2 roky, doba a garanční podmínky závisí výhradně na ručiteli.

Jak si mohu objednat prodloužení záruky?

Možnost prodloužení záruky je k dispozici při přidání hodinek do košíku, vztahuje se pouze na vybrané produkty.

Jaké jsou podmínky prodloužené záruky?

V rámci prodloužené záruky může kupující v případě zjištění závady na hodinkách požádat o bezplatnou opravu, nebo pokud oprava není možná, o výměnu hodinek v souladu se smlouvou. Pokud to není možné, bude mu nabídnuto vrácení peněz. Záruka se nevztahuje na výměnu baterie, opotřebení nebo mechanické poškození: řemínku/náramku, pouzdra, korunky, rámečku, sklíčka, ozdob a uchycení nebo odření vnějších povlaků.

 
 

Co je to gravírování?

Rytí je vyrytí nápisu na zadní stranu hodinek nebo na přiloženou destičku. Gravírování se provádí pomocí laserového gravírovacího stroje Cormak.

Jak si mohu objednat gravírování hodinek?

Možnost gravírování se zobrazí po vstupu do nákupního košíku. Na kartě najdete podrobné informace krok za krokem: Gravírování zdarma.

Jak dlouho trvá vyrytí hodinek?

Pokud si vyberete možnost gravírování, může se doba dodání prodloužit o 1-3 pracovní dny v závislosti na počtu objednávek.

Co znamená "věnování na kovové vizitce"?

V případě, že možnost gravírování na víko není možná, nabízíme alternativu v podobě gravírování na ozdobnou kovovou destičku o rozměrech přibližně 5x10 cm, která je součástí objednávky.

Jaké jsou podmínky pro vytvoření rytiny?

Objednávky se službou gravírování vyžadují platbu předem. Hodinky s gravírováním rovněž nelze vrátit ani vyměnit. Veškeré podmínky najdete v záložce: Gravírování zdarma.

Proč se mi nezobrazí možnost hodinky vyrýt?

Pokud se při přidání hodinek do košíku nezobrazí služba gravírování, znamená to, že na daných hodinkách z technických důvodů neprovádíme gravírování.

Mohu gravírovaný výrobek vrátit?

Gravírované hodinky nelze vrátit ani vyměnit. Neztrácejí však záruku.

 
 

Jak si mohu objednat montáž náramku?

Možnost zkrácení náramku je k dispozici po přidání hodinek do nákupního košíku, vztahuje se pouze na vybrané produkty.

Mohu si objednat prodloužení náramku?

Náš obchod nemá další odkazy na náramky v pravidelném prodeji. Kontaktujte nás prosím e-mailem, abychom zjistili možnost objednání odkazu.

Jaké jsou podmínky pro objednání montáže náramku?

Objednávky se službou montáže náramků vyžadují platbu předem. Hodinky se zkráceným náramkem lze vrátit nebo vyměnit, je nutné vrátit vyjmuté články spolu s hodinkami. Úprava náramku nemá vliv na záruku.

 

 

Kde si mohu zakoupit poukaz?

Nabízíme nákup poukazů a elektronických poukázek. Všechny je najdete v kategorii Dárkové poukazy - Dárkové karty - poukazy.

Jaké je datum vypršení platnosti poukazu?

Platnost poukazu je neomezená.

Lze voucher vrátit?

Nevyužitou poukázku lze vrátit do 100 dnů od jejího zakoupení; poplatek se vrací na účet plátce stejným způsobem, jakým byl nákup poukázky uhrazen. Pokud je částka nákupu nižší než hodnota poukázky, rozdíl zůstává na poukázce k použití. Pokud je částka nákupu vyšší než hodnota poukazu, lze doplatek uhradit některou z platebních metod dostupných na našich webových stránkách. Pokud vrátíte objednávku zaplacenou poukázkou, hodnota použité poukázky se vrací na poukázku a nelze ji vyměnit za hotovost.

Co mám dělat, když poukaz nefunguje?

Pokud voucher nefunguje, kontaktujte zákaznický servis. K dispozici jsou 4 možné formy kontaktu: v chatu, prostřednictvím kontaktního formuláře v záložce "kontaktujte nás", telefonicky na čísle 234 280 907 nebo e-mailem na adrese info@hodinkovna.cz. Připravte si prosím kód voucheru.

Jak voucher použít?

Každý voucher má vyhrazený kód. Chcete-li poukaz použít, přidejte si do košíku produkt, o který máte zájem, poté přejděte do košíku a v části "Přidat slevový kód" zadejte kód poukazu. Ta se nachází pod červeným tlačítkem "Pokračovat v objednávce".

 
 

Jak se vyjednává o ceně výrobku?

Na kartě produktu se pod červeným tlačítkem "Přidat do košíku" nachází část "Vyjednat cenu". Po kliknutí na ni bude zákazník vyzván k vyplnění formuláře. Naši pracovníci poté vyjednávání zpracují a vrátí odpověď na e-mail uvedený ve formuláři.

Jak dlouho platí slevový kód obdržený v rámci vyjednávání o ceně?

Slevový kód je platný 3 dny.