Vydejte se s námi na jedinečnou cestu zpět v čase.... V letošním roce slaví značka Wolf 190. výročí svého založení. Rádi bychom tuto mimořádnou událost oslavili tím, že se s vámi podělíme o příběh plný vášně, inovací a neochvějné kvality, který tuto pozoruhodnou společnost definoval po celé generace. Během téměř dvou století přežila společnost Wolf nejen četné změny, ale i těžké pády. Připojte se k nám a zjistěte, jak pět generací rodiny Wolf proměnilo původní vizi v globální značku, která inspiruje milovníky elegance a preciznosti po celém světě.
Rok 1834 v německém Hanau je počátkem pozoruhodné historie značky Wolf. Tehdy si nadaný zlatník Philip Wolf I. všiml, že jeho krabičky jsou oblíbenější než šperky, které vyrábí. To vedlo k průlomovému rozhodnutí - místo aby pokračoval v tradiční zlatnické výrobě, rozhodl se Philip Wolf zaměřit na výrobu krabiček. Byla to volba, která nejen změnila směr jeho vlastní kariéry, ale také podnítila rozvoj celé společnosti, který pokračuje dodnes.
V roce 1905 učinil jeho syn Philip Wolf II. další odvážný krok, který měl významně ovlivnit budoucnost značky. Přestěhoval se do Švédska. Tato země s bohatou řemeslnou tradicí a chutí po moderním designu se stala novým domovem značky Wolf a umožnila jí dále rozšiřovat své obzory a objevovat nové možnosti.
Historie značky Wolf by nebyla úplná, kdybychom nezmínili Idu Wilhelminu, postavu, jejíž síla a odhodlání tváří v tvář tragédii se zapsaly do historie značky. Po smrti dvou ze svých pěti dětí a manžela Filipa Wolfa II. čelila Ida obrovské výzvě. V době, kdy podnikatelskému světu téměř výhradně dominovali muži, bylo její rozhodnutí převzít kontrolu nad společností nejen odvážné, ale také průlomové.
Potíže, kterým Ida čelila, byly nejen osobní, ale také profesní. Musela vést společnost v bouřlivých dobách, včetně období globálních konfliktů a ekonomické nejistoty. Její nezlomnost, schopnost řídit v krizových situacích a výjimečná obchodní intuice umožnily společnosti nejen přežít, ale i dále růst.
Ida Wilhelmina nechala těžké časy za sebou a svou sílu a odhodlání využila k dalšímu posílení značky Wolf. Její schopnost vést společnost v době, kdy by to mnozí jiní vzdali, svědčí o jejím pozoruhodném přístupu a vlivu na odkaz společnosti. To, že se Ida ujala vedení společnosti v tak těžké době, jí přineslo nejen stabilitu, ale také posílilo její pozici na trhu a dokázalo, že za úspěchem značky stojí nejen inovace a kvalita, ale také neochvějná síla charakteru.
Léta 1936-1986 byla pro společnost Wolf klíčovým obdobím, které se vyznačovalo inovacemi zavedenými Philipem Wolfem III. K jeho přínosu patřil vynález charakteristického závěsu a ikonické hrací skříňky s tančící baletkou. Tyto výrobky nejenže vzbudily ohlas v oboru, ale staly se také symbolem kreativity a dokonalosti značky.
Schránka s baletkou přinesla společnosti celosvětovou slávu. Inovativní závěs schránky zase způsobil revoluci ve způsobu, jakým uživatelé ukládají své cennosti, a zvýšil standardy kvality.
Během této doby společnost Wolf také rozšířila svůj záběr, představila nové výrobky a vstoupila na nové trhy. Činnost Philipa Wolfa III. měla obrovský vliv na rozvoj společnosti, upevnila její pozici lídra v oblasti hodinářského příslušenství a navázala na celosvětové dědictví značky.
V dnešní době se společnost Wolf pod vedením Simona Wolfa přizpůsobuje měnícímu se světu a výzvám, které přináší modernita. To se stalo obzvláště důležité tváří v tvář pandemii COVID-19, která vyžadovala nejen rychlou reakci, ale také dlouhodobou strategii přežití a rozvoje.
Simon Wolf se zaměřil na přizpůsobení společnosti nové realitě, což zahrnovalo jak optimalizaci nákladů, tak zavedení modelů práce na dálku pro zajištění kontinuity podnikání. Klíčovým prvkem strategie je však udržitelnost, přičemž Wolf se stále více zaměřuje na ekologická řešení a postupy, které minimalizují dopad společnosti na životní prostředí. To odráží rostoucí povědomí o životním prostředí a měnící se očekávání spotřebitelů.
Neméně důležité je pro společnost udržování pevných vztahů s maloobchodními partnery po celém světě. Simon Wolf chápe, že důvěra a spolupráce jsou základem stability a růstu v nejistých dobách. Díky tomu si společnost Wolf i tváří v tvář globálním výzvám udržuje svou pozici na trhu s vysoce kvalitními výrobky.
Šperkovnice Wolf jsou více než jen místem pro uložení cenností. Jsou symbolem trvalé tradice a řemeslné zručnosti, která se předává z generace na generaci. Od doby, kdy Philip Wolf I. zjistil, že jeho šperkovnice jsou oblíbenější než šperky, které vytvořil, se značka Wolf stala synonymem luxusu a vysoké kvality. Tyto krabičky, vyrobené z nejlepších materiálů, nejen chrání cennosti, ale také dodávají eleganci každému interiéru. Moderní šperkovnice Wolf v sobě spojují krásu, funkčnost a dědictví značky a nabízejí dokonalé řešení pro ty, kteří si cení pořádku i stylu.
Značka Wolf, uznávaná jako průkopník ve výrobě rotomatů, proměnila tuto základní součást hodinářského vybavení v umělecké dílo. Každý značkový natahovač hodinek Wolf je symbolem funkčnosti i bezkonkurenční estetiky. S ohledem na rozmanitý vkus a potřeby svých zákazníků nabízí společnost Wolf širokou škálu rotátorů, od minimalistických až po bohatě zdobené, které nejen chrání hodinky a pečují o ně, ale také dodávají dekorativní prvek každému interiéru.
V době, kdy udržitelnost a uvědomělé používání spotřebičů nabývá na významu, se rotomaty Wolf odlišují od ostatních výrobků svou odolností a kvalitou provedení. Díky nim se mohou vášniví hodináři těšit z neměnné přesnosti a krásy svých hodinek po dlouhá léta a mít jistotu, že jejich drahocenným hodinkám je věnována péče, kterou si zaslouží.